Post by sarabpadense on Feb 5, 2022 4:26:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler primogems ▞▞▞
▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
Okej spel. Fylls på ganska snabbt, men vissa nivåer är näst intill omöjliga om du inte har bonusar att använda. Ibland måste man klicka 5-6 gånger för att komma till nästa spel på grund av alla frågor.
roligt spel men det låter dig inte behålla guldtackorna som du tilldelas. Det får dig att betala. Det tycker jag är orättvist. andra King-spel kan du fylla på när du verkligen behöver dem
Synd att dom fixat spelet på ett sånt sätt så att man nästan tvingas att köpa liv. När man har kört 5000 gånger på samma nivå och bara har en poäng kvar för att nå fram till målet så vill man slita sitt hår... Man ber om livet av vänner men dom får inga förfrågningar det är ganska märkligt!!
bra hjärntvätt
Klurigt kul, men jag finns inte längre med på topplistorna. Trist!
Kul !
Rolligt
Farm Heroes Saga Diverse wfhc
gås
Farm Heroes Saga Pro příležitostné hráče fnfq
Jag är på nivå 1434 och efter att ha spelat spelet så här länge har jag kunnat se att det här spelet har alldeles för många kodningsfel som gör det orättvist mot spelaren....inte säker på om det är gjort med flit, i hoppas att vi, spelarna, kommer att bli frustrerade och göra inköp för att ta oss vidare till nästa nivå.....för många fel i kodningen för mig längre!
Avkopplande när du spelar, men det finns för många extra skärmar och uppmaningar och barnsliga bländningar för barnen som gör det irriterande. Måste trycka på knapp efter knapp för att stänga spelet till den punkt du ifrågasätter om du ska öppna det eller inte.
Massa reklam och man tröttnar as fort as dåligt
Den bara stänger ner
roligt
Speed Hero: Superhero Games Äventyr poh
Farm Heroes Saga የተለመደ inxs
Appen stänger ner hela tiden trots omstart och avinstallering!
Väldigt kul som utmaningen. Det är väldigt utmanande. superkul i dessa tider.😊 Jag älskar utmaningen. Får mitt sinne att tänka. Otroligt.ha kul. Fantastiskt kan inte få nog.yep fantastiskt, jag älskar att spela.bli lite tuffare n utmanande att ha kul roligt kul Mycket roligt.jag gillar utmaningarna. Jag gillar att spela.kul kul bättre än någonsin spännande och utmanande. Roligt och spännande. Utmaningarna blir allt svårare. Vilken överraskning Vilken nivå hittar du gräsfrö. ha roligt. roligt kul
Jag gillade spelet mycket. Sedan gjordes några ändringar nyligen som gör spelet mindre roligt. Som att nörda traktorförstärkningen. Den förlorade alla sina förmågor förutom att röja grödor. Det var roligt att lägga strategier med det. Nu gillar jag inte att spela lika mycket.
Fantastiskt spel, roligt, beroendeframkallande. En sak. POP-UPS. Inte ens annonser, utan i spelstatistik och ranking. Ditt team fick så många, idc X ut. Du har så många, idc X ute. Din rang, idc X ut! Jag vill bara spela nästa nivå! Låt mig bara spela nästa nivå!! Ja, det blir SÅ irriterande.
bbbbbbbbbbbzxzxn .x nmm6kmkodttzwdgymmet
Bra spel att inte behöva tänka så mycket. Synd att det inte kommer några annorlunda banor.
Älskar det här spelet, men det är för svårt att ta sig igenom det. Jag spenderade förmodligen $175,00 och gick fortfarande inte vidare eftersom du inte skulle få matchen att rensa blocken. JAG MÅSTE SLUTA. DE LÄMNAR DIG INGA PAUSER FÖR ATT GÖRA DIG. INTE VÄRT ANSTRÄVNINGEN OCH FÖRSVARANDEN, JAG ÖNSKAR ATT SPEL SKA GER DIG ALTERNATIV FÖR NIVÅER ATT VÄLJA FRÅN LÄTT TILL SVÅRT. LYCKA till 👍
så där
Mindless underhållning. Har några fel, men mitt enda riktiga klagomål är att du måste betala för att faktiskt använda guldtackorna du tjänar.
KANON. Roligt
Det brukade vara ett så roligt spel! Nu är det så många små sidosaker på gång att du spenderar hälften av din tid på att "spela" spelet genom att klicka dig ur allt annat skräp du inte vill spela. Jag avinstallerade det precis efter att ha haft det som det spel jag har spelat längst eftersom jag bara vill spela Farm Heroes. Jag vill inte klicka mig igenom vem som fick hur många vad för dagen, jag bryr mig inte om ett sidospel, jag bryr mig inte om att få extra vad som helst och jag vill inte behöva vänta med att spela.
Farm Heroes Saga Diverse wfhc
Tyvärr så är det för mycket spelreklam nuförtiden, jag önskar att Ni har annan reklam istället. För nuförtiden är det så mycket så jag är trött på att spela detta! 😡
Jag fullkomligt älskar det här spelet. Jag tillbringar timmar med att spela det. Men för en vecka sedan försvann av någon anledning alla mina boosters och jag var på nivå 676. Idag tog spelet mig tillbaka till den första nivån. Jag känner att jag är i skymningszonen. Jag önskar att tekniker eller någon från King kunde kontakta mig och förklara. Eller så kanske jag letar efter något annat. Jag tror att felet i mitt spel till största delen har åtgärdats. Det här är mitt favoritspel.
De senaste dagarna kommer det inte att spelas. När jag försöker spela fortsätter den att gå till affären, stäng den och cykla upprepas. Avinstallerad och det är fortfarande samma, kan inte spela. Så vid det här laget skulle det vara 1 stjärna, annars definitivt 5 stjärnor
Alldekesvför svårt att få bra matschningar om man inte vill lägga en förmögenhet på spelet.
Crashar sen senaste uppdateringen
Roligt spel men svårt att komma förbi vissa banor o man inte köper hjälpmedel för riktiga pengar. Alla har inte råd.
Ett så udda men sött spel med konstiga men älskvärda karaktärer som växer på dig. Jag förstår det inte, men som en bra bok är den svår att lägga ifrån sig.
Amazin!
Farm Heroes Saga የተለመደ inxs
King ägs av blizzard som e sexistiska svin
jag får inte +1 av bonushästarna längre, alla andta extra grejer kommer utom just +1
Kul som omväxling och tidsfördriv. 😏
Det här är ingen dålig tid Waster när det gäller match 3-spel. Jag skulle fortfarande ha det installerat förutom av någon anledning att flera köp gjordes på mitt konto och tillgången till min telefon är mycket begränsad. Jag har aldrig varit med om det förut.
Det går inte att öppna spelet!
Det nya 4000 Challenge-spelet fryser hela tiden och laddas inte och är nu borta helt! . Det är inte min telefon, det är spelet. Ni måste ge tillgång till redan intjänade guldtackor. Det suger när du har förtjänat dem och måste göra ett köp för att använda dem.
Vid sista uppdateringarna så krashar det när man ska öppna
Spelet är ett fantastiskt "sinnelöst" spel att varva ner till. Det gav lite fel då och då. Jag saknar att inte samla några nya husdjur vid den tidpunkt jag är på. De lägger till nya saker för att hålla spelet fräscht.
Håller på att frysa. Det slutar med att jag förlorar ett liv varje gång det gör det. Svårt att spela ett spel som inte fungerar.
Jag gillar det här spelet, det är beroendeframkallande. Men jag är så trött på alla popup-fönster i spelet. Det tar mycket längre tid än det borde bara att gå vidare till nästa nivå. Jag bryr mig inte om honungskrukor, eller hur många mitt "lag" (vem det nu är) har samlat in. Låt mig bara hoppa från nivå till nivå.
Anslutning till Facebook stänger ner sig titt dom tätt och ibland så stänger spelet ner sig när den själv känner för det. Tycker det är tråkigt då jag ändå har tyckt att spelet varit roligt men tycker det är lite så där nu för tiden.